Pages

sahabat

assalamualaikummm wbt

malam nih terdetik.hati aq nak taip pasal sahabat..
sahabat..hmm lain ertinya. dgn kawan atau rakan..kan. bagi aq sahabat adlah org yang paling dekat dgn kite..org yg bersame kite time senang dan susah.time kite sedih atau gembira..dialah segala.galanya bagi kita..kalau berjauhan kita rindu..dgn gelak ketawe diorang..
ye..sahabat itu penting..tapi kadang2 perselisihan faham terjadi dan hubungan menjadi renggang dan mungkin tak serapat dahulu..mybe dlm hati ad perasaan nak mcm dlu tapi..ego tinggi..ye semua ad ego masing2..kan..so..depends pade yg terjadi..
mencari sahabat bukan semudah menghafal ABC .. mencari sahabat sangad2 susah..kerana org pelbagai cara.percakapan..kdg2 kita tidak selesa dgn mereka..
kdg2 kita da jumpe seseorang yg kita anggap sahabat tapi sebenarnya dye hnyalah rakan yg dtg mase kita gembir dan senang.tapi kita tak.sedar.kerna kita terlampau percaya yg dia tuh sahabat kita..
sapelah yg tak syg sahabat mereka..walaupon mnyampah dgn perangai tapi tetap gembira..
dan yg penting aq rindukan sahabat2 aq..

rindu sgd2.. bg aq korang la sahabat aq. ad time aq susah dan senang..aq akan engat ap yg kau buat kat aq..semua kenangan aq takkan lupekan..thanks sahabat..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...